PRISER

Her finder du en samlet oversigt over priserne på vores ydelser.

PLANLÆGNING & KOORDINERING


INDLEDENDE MØDE:
KORTLÆGNING AF ØNSKER OG DRØMME 

– GRATIS – 

Har I brug for at få kortlagt jeres tanker og drømme når det kommer til at arrangere jeres event eller fest, men synes I at det er svært at få samlet det hele til en konkret plan, hvor der er en rød tråd? 

Til det indledende møde vil vi sammen spore os ind på, hvordan jeres fest eller event skal forløbe og hvordan I ønsker, at vi skal bidrage. Ethvert indledende møde er forskelligt, alt efter hvilke ønsker og forestillinger I sidder med – derfor er ingen opgaver for store eller små. 

Læs mere om det indledende møde og vores forskellige pakkeløsninger her


DEN LILLE PAKKE

– FRA 3.000 KR. – 

Inkluderer bl.a. kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen samt fri og ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog med fordelagtige rabatter fra vores dygtigste leverandører.

Læs mere om vores mindste pakkeløsning her


DEN LIDT STØRRE PAKKE

– FRA 5.000 KR. – 

Inkluderer, udover kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen og ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog, også kontakt til og booking af leverandører. 

Læs mere om vores lidt større
pakkeløsning her


DEN STØRSTE PAKKE

– FRA 14.000 KR. –

Inkluderer, udover kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen, ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog og kontakt til og booking af leverandører, også oppyntning på dagen eller dagen inden samt koodinering på dagen.

Læs mere om vores største pakkeløsning her

DEKORATION & STYLING


PLATEAU HJÆLPER MED TIL, AT GØRE JERES 
SMUKKE DAG ENDNU SMUKKERE

– 500 KR./TIMEN* –

Vi tilbyder gennemført og professionel oppyntning med fokus på stemning og detaljer, således at jeres event eller fest løftes
til nye højder.

Har I allerede booket venue til jeres fest eller event, men synes at det kniber med at finde kreativiteten frem når det gælder oppyntning, borddækning og de sidste detaljer der skal sætte rammen? Eller har I selv idéer til, hvilken stemning I ønsker at skabe, men mangler at få samlet jeres tanker, så der skabes en rød tråd til resten af festen? 

Vi tilbyder professionel udført oppyntning med fokus på stemning og detaljer, således at jeres event eller fest løftes til nye højder. 

Med udgangspunkt i jeres idéer, drømme og tanker samt vores brede produktsortiment, sørger vi for at skabe iøjnefaldende udsmykninger der indrammer festen og sætter den helt rette stemning for jeres fest. 

Vi mødes på venue og gennemgår de kreative muligheder rummene indbyder til. Efter vores møde vil I inden for 7 dage modtage et kreativt oplæg med konkrete detaljer om oppyntning og dekoration samt forslag til, hvilke leverandører der kan anvendes i denne sammenhæng. Således at I har masser af inspiration og noget konkret, håndgribeligt materiale at gå videre med.

Vi tager også meget gerne kontakt til leverandørerne for jer og indhenter tilbud – dette mod et tillæg på min. 2000 kr.

 

*Priserne er inkl. moms, men ekskl. indkøb af materialer. Priser for dekorering, opstilling, borddækning og koordinering er ekskl. kørsel udover en radius af 30 km. fra hhv. Herning og Aarhus, derefter 3,5 kr. pr. km.

PLANLÆGNING & KOORDINERING

INDLEDENDE MØDE:
KORTLÆGNING AF ØNSKER OG DRØMME 

– GRATIS – 

Har I brug for at få kortlagt jeres tanker og drømme når det kommer til at arrangere jeres event eller fest, men synes I at det er svært at få samlet det hele til en konkret plan, hvor der er en rød tråd? 

Til det indledende møde vil vi sammen spore os ind på, hvordan jeres fest eller event skal forløbe og hvordan I ønsker, at vi skal bidrage. Ethvert indledende møde er forskelligt, alt efter hvilke ønsker og forestillinger I sidder med – derfor er ingen opgaver for store eller små. 

Læs mere om det indledende møde og vores
forskellige pakkeløsninger her


DEN MINDSTE PAKKE

– FRA 3.000 KR. – 

Inkluderer bl.a. kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen samt fri og ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog med fordelagtige rabatter fra vores dygtigste leverandører.

Læs mere om vores mindste pakkeløsning her


DEN LIDT STØRRE PAKKE

– FRA 5.000 KR. – 

Inkluderer, udover kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen og ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog, også kontakt til og booking af leverandører. 

Læs mere om vores lidt større
pakkeløsning her

DEN STØRSTE PAKKE

– FRA 14.000 KR. –

Inkluderer, udover kreativt oplæg, komplet oversigt over planlægningsprocessen, ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog og kontakt til og booking af leverandører, også oppyntning på dagen eller dagen inden samt koodinering på dagen.

Læs mere om vores største pakkeløsning her

DEKORATION & STYLING


PLATEAU HJÆLPER MED TIL, AT GØRE JERES 
SMUKKE DAG ENDNU SMUKKERE

– 600 KR./TIMEN* –

Vi tilbyder gennemført og professionel oppyntning med fokus på stemning og detaljer, således at jeres event eller fest løftes
til nye højder.

Har I allerede booket venue til jeres fest eller event, men synes at det kniber med at finde kreativiteten frem når det gælder oppyntning, borddækning og de sidste detaljer der skal sætte rammen? Eller har I selv idéer til, hvilken stemning I ønsker at skabe, men mangler at få samlet jeres tanker, så der skabes en rød tråd til resten af festen? 

Vi tilbyder professionel udført oppyntning med fokus på stemning og detaljer, således at jeres event eller fest løftes til nye højder. 

Med udgangspunkt i jeres idéer, drømme og tanker samt vores brede produktsortiment, sørger vi for at skabe iøjnefaldende udsmykninger der indrammer festen og sætter den helt rette stemning for jeres fest. 

Vi mødes på venue og gennemgår de kreative muligheder rummene indbyder til. Efter vores møde vil I inden for 7 dage modtage et kreativt oplæg med konkrete detaljer om oppyntning og dekoration samt forslag til, hvilke leverandører der kan anvendes i denne sammenhæng. Således at I har masser af inspiration og noget konkret, håndgribeligt materiale at gå videre med.

Vi tager også meget gerne kontakt til leverandørerne for jer og indhenter tilbud – dette mod et tillæg på min. 2000 kr.

 

*Priserne er inkl. moms, men ekskl. indkøb af materialer. Priser for dekorering, opstilling, borddækning og koordinering er ekskl. kørsel udover en radius af 30 km. fra hhv. Herning og Aarhus, derefter 3,5 kr. pr. km.