PAKKELØSNINGER

Vi følger jeres fest helt til døren og sørger for, at intet overlades til tilfældighederne.

Vores fornemmeste opgave er at tilpasse os jeres behov så I får netop den hjælp I har brug for
– alle fester er forskellige og tager udgangspunkt i individuelle ønsker.

Ydelserne i nedenstående pakker vil som minimum altid være inkluderet når i køber en pakke.
Ydermere vil alle punkterne for hver pakke tilpasses jeres individuelle behov.

Er der ikke nogen af nedenstående pakkeløsninger der opfylder jeres behov?
Så kontakt os endelig – så vil vi skræddersy en løsning der passer til netop jeres behov.

 

 


DEN LILLE

minimum 3.000 kr.

 

Pakkens beløb er en minimumspris. 

Efter vores indledende møde, vil I modtage et samlet prisforslag der tager udgangspunkt i de aftaler vi sammen har indgået. 


INDLEDENDE MØDE
Kortlægning af jeres tanker og drømme
Kortlægning af jeres budget

KREATIVT OPLÆG 
2-3 moodboards udarbejdet med udgangspunkt i vores indledende møde, festens/eventens tema (eksempelvis bryllup, barnedåb, firmafest el. lancering) og årstid samt evt. venue

KOMPLET OVERSIGT OVER PLANLÆGNINGSPROCESSEN
Udspecificering af hele festen/eventens forløb – en oversigt over alle praktiske elementer i forbindelse med afvikling af festen, lige fra forslag til booking af leverandører til et komplet overblik over hvordan festens tema/stemning indrammes

ADGANG TIL VORES SAMARBEJDSKATALOG
Ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog, der består af fordelagtige tilbud fra vores dygtigste leverandører

 

 

 


DEN LIDT STØRRE

minimum 5.000 kr.

 

Pakkens beløb er en minimumspris. 

Efter vores indledende møde, vil I modtage et samlet prisforslag der tager udgangspunkt i de aftaler vi sammen har indgået.


INDLEDENDE MØDE
Kortlægning af jeres tanker og drømme
Kortlægning af jeres budget

KREATIVT OPLÆG 
2-3 moodboards udarbejdet med udgangspunkt i vores indledende møde, festens/eventens tema (eksempelvis bryllup, barnedåb, firmafest el. lancering) og årstid samt evt. venue

KOMPLET OVERSIGT OVER PLANLÆGNINGSPROCESSEN
Udspecificering af hele festen/eventens forløb – en oversigt over alle praktiske elementer i forbindelse med afvikling af festen, lige fra forslag til booking af leverandører til et komplet overblik over hvordan festens tema/stemning indrammes

ADGANG TIL VORES SAMARBEJDSKATALOG
Ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog, der består af fordelagtige tilbud fra vores dygtigste leverandører.

KONTAKT TIL OG BOOKING
AF LEVERANDØRER
I samarbejde med jer, tager vi kontakt til de aftalte leverandører og sørger for at indhente konkrete tilbud og aftaler.
Vi leverer en komplet oversigt over aftaler med leverandører og tidspunkter for udførsel af disses opgaver

 

 


DEN STØRSTE

minimum 14.000 kr.

 


Pakkens beløb er en minimumspris. 

Efter vores indledende møde, vil I modtage et samlet prisforslag der tager udgangspunkt i de aftaler vi sammen har indgået.


INDLEDENDE MØDE
Kortlægning af jeres tanker og drømme
Kortlægning af jeres budget

KREATIVT OPLÆG 
2-3 moodboards udarbejdet med udgangspunkt i vores indledende møde, festens/eventens tema (eksempelvis bryllup, barnedåb, firmafest el. lancering) og årstid samt evt. venue

KOMPLET OVERSIGT OVER PLANLÆGNINGSPROCESSEN
Udspecificering af hele festen/eventens forløb – en oversigt over alle praktiske elementer i forbindelse med afvikling af festen, lige fra forslag til booking af leverandører til et komplet overblik over hvordan festens tema/stemning indrammes

ADGANG TIL VORES SAMARBEJDSKATALOG
Ubegrænset adgang til vores samarbejdskatalog, der består af fordelagtige tilbud fra vores dygtigste leverandører.

KONTAKT TIL OG BOOKING
AF LEVERANDØRER
I samarbejde med jer, tager vi kontakt til de aftalte leverandører og sørger for at indhente konkrete tilbud og aftaler.
Vi leverer en komplet oversigt over aftaler med leverandører og tidspunkter for udførsel af disses opgaver

OPPYNTNING PÅ DAGEN
ELLER DAGEN INDEN
Hertil kan oprydning dagen efter tilkøbes (dette udregnes som timeløn, 600 kr./timen)

KOORDINERING PÅ DAGEN
Én person (8 timer)